dimecres, 17 d’abril del 2019

Pensa globalment, actua localment

IGUALTAT DE GENERE

Resultado de imagen de rosa para niñas y azul para niñosDels 17 objectius que  ens han deixat triar jo he triat la igualtat de gènere.

He triat aquest objectiu, perquè jo crec que al món tots som iguals i veig que hi ha molta gent que això no ho entén, així que m'agradaria intentar solucionar-ho.

La igualtat de gènere és una injustícia de la societat, on es diferencia els diferents tractes a la dona o a l'home.

La meva idea per canviar aquesta situació juntament amb les persones del meu entorn és la següentproposo que si ens ofereix algú una cosa o un tracte diferent pel fet de ser dona o home que el rebutgem.

També podríem intentar canviar totes les frases que ens han anat dient (com per exemple: els nens són més forts que les noies, o que el rosa és de nenes). I així aconseguir canviar les visions que tenim de cada gènere.

Espero que penseu el mateix que jo i intenteu ajudar a canviar aquesta situació.

Resultado de imagen de rechazo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada